OK1KHL - Homepage OK1KHL - Homepage ČRK
 Dnešní datum: 24. 06. 2018  
"Holice 2018" : 24.-25.8.            
   
  Hlavní nabídka
Hlavní stránka
Fotografická galerie
Zajímavé odkazy
Ankety
Download
Zasílání novinek
Internetové fórum OK1KHL

Kontakty na OK1KHL

  Rubriky

  FotoGalerie
Holice 2006 - 34
ukázka zásahu speciální jednotky
zobrazení: 3213
známka: 0

2018

Zpět 29. Mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2018

Vydáno dne 14. 06. 2018 (126 přečtení)

HOLICE 2018 — 24.–25. 8.

PODROBNÉ INFORMACE A PROGRAM SETKÁNÍ


Vážení prodejci, věnujte pozornost Provoznímu a prodejnímu řádu a rezervačnímu systému,
díky kterému si můžete předem zarezervovat místa na parkovištích, která jsou výhradně určena k prodeji radioamatérského materiálu!

Článek bude průběžně aktualizován! Poslední aktualizace 21.6.2018



informace s připravují

MOTTO SETKÁNÍ: „Ukažme krásu radioamatérství!“

Těšíme se na Vás.


29. MEZINÁRODNÍ SETKÁNÍ RADIOAMATÉRŮ 2018

Záštitu nad setkáním převzali:

  • starosta města Holic Mgr. Ladislav Effenberk
  • a Český radioklub

MÍSTO:

Již tradičně v okolí kulturního domu a sportovní haly v Holicích (Holubova 768, 534 01 Holice), 50°4'14.488"N, 15°59'18.684"E.

NÁPLŇ SETKÁNÍ:

  • odborné přednášky v klubovnách a sálech kulturního domu,
  • prezentace českých i zahraničních radioamatérských organizací,
  • radioamatérská prodejní výstava,
  • tradiční radioamatérská burza v areálu setkání,
  • vysílací středisko OK5H,
  • slavnostní předávání cen, diplomů a pohárů za radioamatérské a síbíčkářské aktivity a závody,
  • QSL služba ve stánku ČRK - možnost potvrzení QSL lístků do DXCC na DXCC CHECK POINTu,
  • setkání zájmových klubů a kroužků v klubovnách kulturního domu,
  • internet pro veřejnost s možností připojení vlastního zařízení - WiFi síť.

RADIOAMATÉRSKÁ BURZA

OTEVŘENOna parkovišti
Pátek 6:00-18:00
Sobota 6:00-18:00
  • Upozorňujeme na to, že je v platnosti Provozní a prodejní řád!
  • PRODEJCI POZOR stejně jako loni jsou vymezena dvě parkoviště, která jsou výhradně určena k prodeji radioamatérského materiálu. I letos je zde možnost rezervace těchto radioamatérských prodejních míst. Rezervace proběhne pouze po úhradě poplatku, a to nejpozději do čtrnácti dní od objednání. Cena radioamatérského prodejního místa 5 x 5 m je 760 Kč/na oba dva dny setkání. Pro bližší informace kontaktujte Lucii Ročkovou (setkank1khl.com). Aktuální obsazenost radioamatérských míst můžete ověřit v článku.
  • Základní prodejní místa jsou u ZUŠ, vedle kulturního domu, u sokolovny a všude tam, kde určí organizátor. Na těchto plochách lze prodávat jakýkoliv materiál v souladu s Provozním a prodejním řádem. Cena základního prodejního (nebo parkovacího) místa 3 x 3 m je 150 Kč/den.
  • Pro vyložení nebo naložení zboží se u pokladny vybírá záloha 250 Kč za vjezd vozidla do areálu setkání. Platí po dobu jedné hodiny, po překročení této doby je záloha NEVRATNÁ a vozidlo musí odjet z areálu setkání nebo uhradit poplatek za parkovné a přeparkovat na místo určené pořadatelem.

PRODEJNÍ TRHY

  • Stánky prodejní výstavy jsou umístěny v party stanu před KD Holice.
  • Výstavní a prodejní trhy s radioamatérským zbožím a elektrotechnikou, knihami a časopisy.
    OTEVŘENOveřejnostvystavovatelé
    Čtvrtekzavřeno15:00-20:00
    Pátek 9:00-18:00 7:00-18:30
    Sobota 8:00-14:00 7:30-16:00

    DOPRAVA A PARKOVÁNÍ

    • Doprava i parkování jsou vzhledem k velkému počtu účastníků regulovány.
    • Do areálu je vjezd povolen pouze pro vozidla označená zvláštním povolením (pořadatelé, čestní hosté, prodejci) a vozidla, která jedou na místo pro radioamatérskou burzu, po zaplacení poplatku.
    • Parkování v okolí místa setkání je regulováno dopravním značením.
    • Parkování je možné také v okolí fotbalového stadionu, které zajišťuje SK Holice - poplatek za parkování je 50 Kč.
    • Pro invalidy s označením auta ZTP 01 a po předložení průkazu je parkování zdarma (platí pouze v případě, že se nejedná o prodejce na bleším trhu).

    VSTUPNÉ (REGISTRAČNÍ POPLATEK)

    • Areál setkání je zpřístupněn za registrační poplatek 70 Kč za osobu na oba dva dny.
    • Důchodci nad 70 let po předložení občanského průkazu platí pouze 40 Kč za osobu na oba dva dny.
    • Poplatek neplatí děti do 15 let a invalidé po předložení průkazu.

    ČASOVÝ PŘEHLED PŘEDNÁŠEK A AKCÍ:

    Prosíme, abyste se s požadavky na zařazení dalších akcí, nebo úprav již uvedeného, obraceli e-mailem přímo na příslušného člena realizačního týmu, kterým je Karel, OK1SQK (ok1sqeznam.cz), a to v termínu od 1. července 2017. V případě požadavku na odbornou přednášku, prosím zasílejte včetně jména, telefonního a e-mailového kontaktu přednášejícího. Součástí žádosti musí být i přesný název přednášky a její stručný obsah. Toto sdělení se týká i zájemců (nejen z řad členů ČRK) o bezplatné předávání pohárů, diplomů a jiných ocenění v průběhu setkání v souvislosti s amatérským vysíláním a radioamatérskou činností.

    KULTURNÍ DŮM

    • Před KD umístěn party stan s hlavními prodejci a vystavovateli.
    • Odborné přednášky v sálech a klubovnách KD.
    • Ve foyer KD zahraniční delegace a stánek ČRK.
    • V přízemí KD informační stánek OK1KHL.
    • Vysílací středisko OK5H.


    OTEVŘENOveřejnost
    Pátek7:00-18:00
    Sobota7:00-18:00

    VYSTAVUJÍCÍ FIRMY:

    • Budou průběžně doplňovány.

    AMARO spol. s r. o.
    Blanická 845/9, 120 00 Praha 2
    Petr Havliš, OK1PFM, tel.: 702 106 157
    odbyradio.cz, inzercradio.cz
    http://www.aradio.cz/
    Radioamatérské časopisy, CD a DVD.

    ANICO Slovakia s.r.o.
    Tr. SNP 341/92, 040 11 Košice, Slovensko
    jednatel Imrich Herczeg, tel.: +421 908 994 624
    anicosnico.sk
    http://www.anico.sk/
    Výrobky značky YAESU, Vertex Standard a Standard Horizon pro radioamatéry a profesionály, piloty a námořníky.

    B PLUS TV a. s.
    Požárnická 140, 742 83 Klimkovice
    Tereza Návratová, tel.: 556 420 360; Oldřich Burger, tel: 603 451 323
    bttv.cz
    http://www.btv.cz/
    Magnetické smyčkové antény MLA-M, MLA-T, mikrovlnné transvertory pro radioamatérská pásma.

    BV Elektronik s.r.o.
    V Luhu 715/6, 140 00 Praha 4
    Ing. Jaroslav Zadina, tel.: 733 676 536
    jaroslav.zadinvelektronik.cz
    http://www.bvelektronik.cz/
    Transformátory, tlumivky a vinuté díly.

    DCom s.r.o.
    Kšírova 32, 619 00 Brno
    Rudolf Toužín, tel.: 608 600 364, 543 255 191
    touzicom.cz
    http://www.dcom.cz/
    Digitální radiostanice Hytera.

    DD Amtek s.r.o.
    Lužná 591/4, 160 00 Praha 6
    Ing. Petr Douděra, tel.: 220 878 756, 225 341 401, 224 312 588, 777 114 070, 724 897 390
    infdamtek.cz
    http://www.ddamtek.cz/
    Radiostanice, antény, kabely, příslušenství.
    Autorizovaný dealer Kenwood, Yaesu, Ten-Tec, SteppIR, Optibeam, InnovAntennas, Bonito, Perseus SDR aj.

    DX COM s.r.o.
    Jateční 16, 750 02 Přerov
    Ing. Petr Vozár, tel.: 603 882 963, 739 622 858
    dxxc.cz
    http://www.dxc.cz/
    Anténní a satelitní technika, výroba antén a anténních zesilovačů nejen pro dálkový příjem TV a rádia.

    ELIX spol. s r.o.
    Klapkova 169/48, 182 00 Praha 8
    Ing. Martin Mladenov, tel.: 775 305 905, 284 680 695
    tradlix.cz
    http://www.elix.cz/
    Amatérské, profesionální, CB a PMR radiostanice, přehledové přijímače, antény a příslušenství. Autorizovaný dealer Yaesu, Kenwood, Alinco, Wouxun, Baofeng, Diamond atd.

    ELLI Print s.r.o.
    nám. Republiky 101, 544 01 Dvůr Králové nad Labem
    Bedřich Sigmund, tel.: 603 548 542
    sigmunlli.cz
    http://www.elli.cz/
    Tisk QSL lístků.

    HCS komunikační systémy, s.r.o.
    Na Šabatce 4, 143 00 Praha 4
    Ing. Miloslav Hakr, OK1VUM, tel.: 777 144 300
    maicsradio.cz
    http://www.hcsradio.cz/
    Radiostanice a příslušenství ICOM, rotátory Alphaspid.

    LoopER systems s.r.o.
    Náměstí 63,742 83 Klimkovice
    Oldřich Burger, tel.: 603 451 323, 556 420 792
    bttv.cz
    Magnetické smyčkové antémy MLA-M, MLA-T.

    MASTRANT (Cassiopeia Consulting, a.s.)
    Thámova 7/221, 186 00 Praha 8
    Radka Tumová, tel.: 731 949 738
    infastrant.com
    http://www.mastrant.com/
    Mastrant - Syntetická kotvící lana a příslušenství.

    Microrisc, s.r.o.
    Průmyslová 1275, Valdické předměstí, 506 01 Jičín
    Mgr. Ivona Spurná, tel.: 777 775 735
    ivona.spurnicrorisc.com
    http://www.microrisc.com/
    Bezdrátová technologie IQRF.

    Pandatron.cz
    Slatina 103, 566 01 Vysoké Mýto
    Zdeněk Novotný, tel.: 723 846 377
    infandatron.cz
    http://www.pandatron.cz/
    Vývoj a výroba RTL SDR a SDR přijímačů (0 – 1800 MHz), dálkově ovládaných TRX a přijímačů NOAA. Digitálně řízených VCO.
    Příslušenství k TRX a anténám.

    OM Power s.r.o.
    Báč 126, 930 30 Báč, Slovensko
    Ing. Tibor Ferenec, tel.: 00421 905 321 410
    om-powem-power.com
    http://www.om-power.com/
    Výkonové zesilovače na KV a VKV.

    Patice a Aku-bat
    Lomená 515, 250 64 Měšice
    Mgr. Marija Čičina, Ph.D., tel.: 608 853 093
    kmail.cz
    http://www.aku-bat.cz/, http://www.patice.eu/
    Akumulátory a baterie Panasonic, Fiamm, Long. Maxell atd. Servis UPS. Repase baterií a výroba bateriových sestav. Patice a elektronky.

    President Electronics Czech s.r.o.
    Novoveská 101, 709 00 Ostrava
    Pavel Vojtíšek, tel.: 608 264 283, 777 264 283
    presidenresident-electronics.cz
    http://www.president-electronics.cz/
    Radiostanice a příslušenství, značky President. Prodej, servis, montáž radiostanic a příslušenství. Na prodej zboží bude jako na každé akci SLEVA NA VEŠKERÝ SORTIMENT.

    Radiopoint - Ing. Petr Špína
    Skalice 2, 263 01 Dobříš
    Ing. Petr Špína, tel.: 604 576 097
    serviadiopoint.cz
    http://www.radiopoint.cz/
    Radiostanice, antény, zdroje, měřící technika, kabely, konektory, redukce. Měření parametrů radiostanic na radiotesteru ROHDE & SCHWARZ.

    Vysílačky Milín
    Budínek 4, 263 01 Svaté Pole
    P. Bobrik, tel.: 721 666 302
    M. Karnet, tel.: 602 237 786
    infysilackymilin.cz
    http://www.vysilackymilin.cz/
    Radiostanice, antény, zdroje, měřící technika, kabely, konektory, redukce. Měření parametrů radiostanic na radiotesteru ROHDE & SCHWARZ.

    Vysílačky - SPACE, s.r.o.
    Oradourská 74, 273 54 Lidice
    Martin Mezera, tel.: 734 203 702
    infysilacky.com
    http://www.vysilacky.com/
    Radioastanice CB, AMA, PROFI, antény vozidlové, základnové, na ruční stanice a další příslušenství.


    Související články:
    HOLICE 2018 — 29th International Radio-amateur Meeting (14.06.2018)
    HOLICE 2018 — Das 29. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (14.06.2018)
    HOLICE 2018 — 29. Međunarodni susret radioamatera (14.06.2018)
    Rezervační systém prodejních míst na bleším trhu Mezinárodního setkání radioamatérů HOLICE 2018 (27.01.2018)
    Termíny setkání v roce 2018 (27.01.2018)
    Ohlédnutí za 28. Mezinárodním setkáním radioamatérů očima účastníků (02.09.2017)
    Reportáž z 27. Mezinárodního setkání radioamatérů 2016 (15.05.2017)
    HOLICE 2017 — 28. Međunarodni susret radioamatera (18.03.2017)
    HOLICE 2017 — Das 28. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (18.03.2017)
    HOLICE 2017 — 28th International Radio-amateur Meeting (18.03.2017)
    28. Mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2017 (18.03.2017)
    Rezervační systém prodejních míst na bleším trhu Mezinárodního setkání radioamatérů HOLICE 2017 (01.03.2017)
    Termíny setkání v roce 2017 (30.10.2016)
    HOLICE 2016 - práce s mládeží a expozice elektro a radio kroužků (03.09.2016)
    Ohlédnutí za 27. Mezinárodním setkáním radioamatérů očima účastníků (30.08.2016)
    Rezervační systém prodejních míst na bleším trhu Mezinárodního setkání radioamatérů HOLICE 2016 (06.03.2016)
    27. Mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2016 (06.03.2016)
    HOLICE 2016 — 27th International Radio-amateur Meeting (06.03.2016)
    HOLICE 2016 — Das 27. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (06.03.2016)
    HOLICE 2016 — 27. Međunarodni susret radioamatera (06.03.2016)
    Termíny setkání v roce 2016 (19.10.2015)
    Ohlédnutí za 26. mezinárodním setkáním radioamatérů (25.09.2015)
    Společná expozice elektro a radio kroužků Holice 2015 (26.08.2015)
    Rezervační systém prodejních míst na bleším trhu Mezinárodního setkání radioamatérů HOLICE 2015 (23.07.2015)
    Společná expozice elektro/radio kroužků na Mezinárodním setkání radioamatérů Holice 2015 (23.07.2015)
    HOLICE 2015 — 26th International Radio-amateur Meeting (25.05.2015)
    HOLICE 2015 — Das 26. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (25.05.2015)
    HOLICE 2015 — 26. Međunarodni susret radioamatera (25.05.2015)
    26. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2015 (12.05.2015)
    Termíny setkání v roce 2015 (20.01.2015)
    Ohlédnutí za 25. mezinárodním setkáním radioamatérů (30.09.2014)
    HOLICE 2014 - 25nd International Radio-amateur Meeting (17.01.2014)
    HOLICE 2014 - Das 25. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (17.01.2014)
    HOLICE 2014 - 25. Međunarodni susret radioamatera (17.01.2014)
    25. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2014 (17.01.2014)
    Ohlédnutí za 24. mezinárodním setkáním radioamatérů (26.08.2013)
    HOLICE 2013 - 24nd International Radio-amateur Meeting (04.02.2013)
    HOLICE 2013 - Das 24. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (04.02.2013)
    HOLICE 2013 - 24. Međunarodni susret radioamatera (04.02.2013)
    24. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2013 - program (15.01.2013)
    Ohlédnutí za 23. mezinárodním setkáním radioamatérů (27.08.2012)
    23. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2012 - informace k ubytování (21.07.2012)
    HOLICE 2012 - 23. Međunarodni susret radioamatera (19.03.2012)
    HOLICE 2012 - Das 23. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (19.03.2012)
    HOLICE 2012 - 23nd International Radio-amateur Meeting (19.03.2012)
    23. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2012 - program (06.03.2012)
    Ohlédnutí za 22. mezinárodním setkáním radioamatérů (06.09.2011)
    Vzácná návštěva v Holicích. (31.08.2011)
    22. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2011 - informace k ubytování (09.08.2011)
    HOLICE 2011 - 22. Međunarodni susret radioamatera (29.03.2011)
    HOLICE 2011 - Das 22. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (29.03.2011)
    HOLICE 2011 - 22nd International Radio-amateur Meeting (29.03.2011)
    22. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2011 - program (10.03.2011)
    HOLICE, MEKKA RADIOAMATÉRŮ (27.12.2010)
    HOLICE 2010 - 21th International Radio-amateur Meeting (22.06.2010)
    HOLICE 2010 - Das 21. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (22.06.2010)
    HOLICE 2010 - 21. Međunarodni susret radioamatera (22.06.2010)
    21. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2010 - program (13.06.2010)
    20. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2009 - program (15.08.2009)
    HOLICE 2009 - 20th International Radio-amateur Meeting (22.06.2009)
    HOLICE 2009 - Das 20. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (22.06.2009)
    HOLICE 2009 - 20. Međunarodni susret radioamatera (22.06.2009)
    Ohlédnutí za „Holicemi 2008” (11.10.2008)
    Holice očima možná nejstaršího účastníka (04.09.2008)
    19. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2008 - program (25.08.2008)
    19. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2008 - Akce v klubovnách (24.08.2008)
    Q-klub AMAVET Příbram v Holicích (20.08.2008)
    Vesmír v Holicích (18.08.2008)
    Jak jsme začínali (15.08.2008)
    19. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2008 - informace k ubytování (16.07.2008)
    HOLICE 2008 - 19. Međunarodni susret radioamatera (10.06.2008)
    HOLICE 2008 - Das 19. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (10.06.2008)
    HOLICE 2008 - 19th International Radio-amateur Meeting (10.06.2008)
    Australská frekvence ... (27.11.2007)
    Drobné střípky z 18. mezinárodního radioamatérského setkání. (07.10.2007)
    Holice 2007 jsou již minulostí. (07.10.2007)
    Doplňující informace k setkání HOLICE 2007 (26.06.2007)
    MEDNARODNO SREČANJE RADIOAMATERJEV HOLICE 2007 (25.06.2007)
    HOLICE 2007 - 18. Međunarodni susret radioamatera (25.06.2007)
    HOLICE 2007 - Das 18. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (25.06.2007)
    HOLICE 2007 - 18th International Radio-amateur Meeting (25.06.2007)
    18. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2007 (20.05.2007)
    17. mezinárodní setkání radioamatérů Holice 2006 skončilo. (30.08.2006)
    MEDNARODNO SREČANJE RADIOAMATERJEV HOLICE 2006 (04.08.2006)
    Doprovodný program na setkání v Holicích (15.07.2006)
    Workshop na setkání Holice 2006 (17.06.2006)
    Rezervace kluboven na setkání Holice - 2006 (06.06.2006)
    Podrobnější informace o setkání HOLICE - 2006 (03.06.2006)
    Pozvánka na 17. mezinárodní setkání radioamatérů - Holice 2006 (03.06.2006)
    HOLICE 2006 - 17. Međunarodni susret radioamatera (02.06.2006)
    HOLICE 2006 - Das 17. Internationale Zusammentreffen der Funkamateuren (02.06.2006)
    HOLICE 2006 - 17th International Radio-amateur Meeting (02.06.2006)
    Výzva autorům příspěvků do Sborníku HOLICE 2006 (29.03.2006)
    Skončilo 16. mezinárodní setkání radioamatérů v Holicích (28.08.2005)
    Obsah sborníku příspěvků HOLICE 2005 (18.08.2005)
    Podrobnější informace o setkání HOLICE 2005 (04.08.2005)
    Panelová diskuse na setkání v Holicích (03.08.2005)
    Jak jsme začínali: Samuel Morse - průkopník digitálního provozu (27.07.2005)
    Prezentace Organizací na setkání v Holicích (07.07.2005)
    Rezervace kluboven na setkání v Holicích (17.06.2005)
    Prodejní výstava na setkání radioamatérů HOLICE 2005 (12.05.2005)
    Pozvánka na 16. mezinárodní setkání radioamatérů v Holicích (10.05.2005)
    Mapa Holic s označeným místem setkání (20.03.2005)
    Blízké okolí Holic s vyznačením RZ-Radost (20.03.2005)
    Ohlédnutí za 15. mezinárodním setkáním radioamatérů HOLICE 2004 (11.03.2005)
    Obsah sborníku Holice 2003 (01.01.2005)
    Jak to všechno začalo (19.03.2003)

    Celý článek |     
     

    Zpět (klikni)

      Počasí Holice

      Webkamera

    Holice - Kamenec - JO80AC

      Sponzoring
    Finanční podpora
    Město Holice

    Pardubický kraj


    Materiální podpora

    Materiální podpora

    Materiální podpora

    Materiální podpora


      test antispamu
    email: moc.lhk1ko@akcitsap
    email: past@ok1khl.com

    Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

    Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
    Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami
    nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.